piątek, 14 października 2011

Wymianka kawowa u Marty - co dostałam i co wysłałam.

Przede wszystkim chcę podziękować Marcie za zorganizowanie tej zabawy. Ponieważ tak się złożyło, że dzisiaj otrzymałam wiadomość od Iwony że otrzymała moją przesyłkę, i ja dostałam paczkę z prezentami od Agi , mogę poniżej zaprezentować :

dla mnie takie oto wspaniałości: zawieszka, kartka, filiżanka ze spodkiem, magnes, przydasie, podkładka od kubek, kawa, słodkości i pudełeczko



a w pudełeczku

 Dziękuję pięknie za śliczne prezenty i muszę napisać, że jestem pełna podziwu dla haftów wykonanych na lnie. Jakiś czas temu chodziła mi po głowie myśl, żeby też spróbować, ale to co przysłała mi Aga odarło mnie ze złudzeń. To nie jest na moje oczy. Hafty są bardzo ładne, dużo ładniejsze niż na kanwie, ale takie drobne...

ode mnie: obrazek wykonany na kanwie 16, kolor ecru, wyszywany 2-ma nitkami, z monitora (bo schemat wydrukowany był do bani)


 podkładki pod kubki, filiżanki, broszka


a tutaj cała zawartość


Jeszcze raz dziękuję za miłą, wspólną zabawę.

5 komentarzy:

  1. Jeszcze raz dziekuje za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne prazenty otrzymala i sliczne wyslalas. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Basiu

    Cieszę się, że prezencik dotarł do Ciebie na czas i że się spodobał.Zawieszka w naszyjniku kojarzy mi się z kropla kawy, dlatego dołączyła do prezentu.

    Śliczny prezent przygotowałaś na wymiankę. Oczarowały mnie podkładki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa.
    Naszyjnik w sam raz będzie do nowo nabytego swetra pasował :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygotowałyście dla siebie śliczne niespodzianki :).

    OdpowiedzUsuń