niedziela, 4 marca 2012

Alexandra

Jakiś czas temu Hada zamieściła na swoim blogu śliczny dziewczęcy sweterek i zapytanie, czy są chętne, żeby wzór przetestować. Nie mogłam ominąć takiej okazji i tak oto powstała Alexandra dla Nataszy.
Cóż mogę powiedzieć poza tym, że sweterek bardzo mi się podoba ;-) (Córce oczywiście też)? Szczerze polecam wzór, bo jest prosty a efektowny. No i jestem z siebie dumna, bo przebrnęłam przez projekt udostępniony w wersji angielskiej ( co prawda raz Hada musiała mnie "natchnąć" - miejscu bardzo oczywistym zresztą), więc śmiem twierdzić, że i dla innych nieangielskojęzycznych ten opis będzie zrozumiały. Dosyć gadania, patrzcie i podziwiajcie ;-)






No i u nas zostanie jednak wersja bez paska, chociaż to taka wisienka na torcie, ten pasek. Ale trudno, dziecko nie chce.
Dane techniczne:
wzór: Alexandra, rozm.7-8
włóczka : Baby Alpaka Silk kolor 3250 i 1103 (o ile się nie mylę)
druty: KP 4,0

Co poza tym? Dzierga się druga semele, szyje się narzuta na łóżko Młodszej i parę innych rzeczy też się robi, ale to następnym razem.

5 komentarzy:

  1. Słodki ten sweterek. Naprawdę pięknie Małą w nim wygląda. I bez paska. ;-) Może, jak się zdecyduje na niego, to pokażesz kolejne zdjęcia, z paskiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu,
    wyszedł cudnie!!!!!
    bardzo bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny, spisałaś się na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :-)
    Obiecuję, że jak tylko córka zażyczy sobie pasek do swetra, zademonstruję wersję z paskiem :-)

    OdpowiedzUsuń