poniedziałek, 23 lipca 2012

Mayapple dla Karoli

Moje Starsze Dziecko jest bardzo wybredne jeżeli o chodzi o moje udziergi dla Niej. Przede wszystkim taki udzierg nie może "gryźć", po drugie trudno utrafić z projektem, który by się Dzieciowi spodobał. Ale ten i owszem. Tak więc powstała moja wersja Mayapple. Wdzianko jest zrobione z Virginii i turkusowego kordonka Maxi. Nie mam doświadczenia z tymi włóczkami, mam nadzieję, że po praniu utrzyma formę.
Schemat jest dosyć ciekawy w robocie, chociaż ilość nitek do chowania w takim małym projekcie była zatrważająca.




Dane techniczne:
wzór: Mayapple z moimi małymi modyfikacjami przy rękawach (zrobiłam po swojemu, choć też korzystając z techniki skróconych rzędów)
wzór: Virginia (bawełna 100%, kolor szary), kordonek MAXI Altin Basak (100 % bawełny) kolor turkusowy)
zużycie: niewiele
druty KP 3,50 i 3,25 (na ściągacze przy rękawach)


A na drutach dalej szarości. Robi się dahlia cardigan.


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Jak ktoś jest trąba to jest. Zmieniłam sobie adres bloga i chyba w związku z tym potraciłam linki do twórczych blogów, które były moją inspiracją i cieszyły oczy pięknymi pracami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz