środa, 24 sierpnia 2011

Wypadałoby

poinformować, że kolejny obrazek z RR ogrodowego jest wyszyty i jutro (no, dzisiaj już) wyruszy w dalszą drogę. Napodróżował się ze mną trochę :-), jako że wakacyjne atrakcje trzeba było dzieciom zorganizować ;-) Zdjęcia są jakie są, robione telefonem. Tak poza tym w kwestii robótek to niebieski szal też ukończony - ten wyjazd, jak widać, sprzyjał robótkom - i czeka na blokowanie. Kiedy już ukończyłam co miałam skończyć, zakupiłam trzy motki czerwonej Glorii (natura nie lubi próżni) i dzierga się wdzianko dla Córy młodszej. Jako że pierwszy raz z bawełny robię, nie wiem jak się będzie włóczka sprawowała w użytkowaniu (w robocie jest nawet ok) - powstaje najprostsza z możliwych rzeczy, rozpinany sweterek, tym razem zszywany po bokach. Rękawy mam zamiar wrabiać od góry. Jak skończę to pokażę na blogu co wytworzyłam :-)

Kanwa Agulki 77
Ujęcie poglądowe na dotychczas wyszyty słownik

moja "działka"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz