niedziela, 27 lutego 2011

Annis bez nupek

Ponieważ Haruni jednak zbyt duża do motania pod szyją, sprawiłam sobie dużo mniejszą chustę. Tłumaczenie wzoru wzięłam z Maranciaków, ale uczciwość nakazuje podać linkę do Osoby, która tłumaczenie zrobiła. Opis znajdziecie tutaj. W mojej wersji bez nupków, chociaż nie powiem, ich wykonanie też przetestowałam, ale jakoś mnie nie pociągają ;-)
Dane techniczne: włóczka do Himalaya Destina (do blokowania niekoniecznie, bo ma w składzie 56% akrylu - musiałam koniec końców żelazkiem się wspomóc), druty 5,0 KP, czas - dwa wieczory na robotę i dzisiejsze przedpołudnie na blokowanie.




Z tej włóczki kiedyś tam popełniłam pierwszą w życiu chustę. Za modelkę moja Starsza Córa "robiła". Zdjęcia prześwietlone, podobają mi się :-)



"Lużowy " dla Młodszej robi się, gdyż okazało się, że w całym bogactwie drutów jakie posiadam nie ma pończoszniczych 3,5. Magic Loop mnie przerasta - parę rzędów wykonałam, ale nie mam przekonania.

Z ostatniej chwili - zapisałam się na candy u Lorków. Szczegóły po kliknięciu w zdjęcie na prawym panelu.

6 komentarzy:

  1. O, jak miło, bardzo Ci dziękuję, że dałaś mi znać :). I że zamieściłaś odnośnik do mnie - uszanowanie praw autorskich to ostanio prawdziwa rzadkość.
    Bardzo mi się podoba Twoja chusta :). Mam nadzieję, że będzie Ci dobrze służyć i Cię zdobić.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladnie zrobilas swojego annisa. Tez wole takie mniejsze, lzejsze szale. Bardzo udane dziergadlo i chusta ktora prezentuje Twoja Corcia tez bardzo ladna jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że chusta się Wam podoba :-)
    Kai, no po prostu nie mogłam inaczej :-), tak mnie wychowano ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj,

    Wysyłam dzisiaj Twoją kanwę z Gardensami dalej.

    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj
    właśnie dostałam ogrody Damar i Brzyduli.
    Pozdrawiam Dancia

    OdpowiedzUsuń