czwartek, 8 stycznia 2015

12 czapek w 1 rok

W sumie pomyślałam sobie, czemu nie przyłączyć się do akcji, którą zorganizowała Korespondentka Wojenna z bloga Handmade-Project (klik) Dlaczego tak pomyślałam? Ano dlatego :-):




 Wzór to All that Jazz autorstwa Hanny Maciejewskiej. Moje małe modyfikacje to uzycie cieńszej włoczki i cieńszych drutów (KP 3,50 i 3,75) oraz skrócenie czapki poprzez ominęcie jednego przełożenia warkoczy.
Włoczka, którą użyłam do wykonania czapy została zakupiona w sklepie Inspiracjems. Bardzo ciepła, przyjemna w dotyku, w robocie już mniej, bo się rozwarstwia, ale wybaczam jej to. Zobaczymy, jak się zachowa w użytkowaniu i praniu.
Czyli zgłaszam tą czapkę jako projekt styczniowy.

Do grudniowego wyzwania mogę w sumie zgłosić nawet dwie czapy :-) Basię i Sówkę.
W listopadzie wydziergałam Liska.

Pozdrawiam późnowieczornie :-)

10 komentarzy:

  1. Śliczna czapka! Ja też mam już styczniową, pewnie niedługo będziemy umieszczać linki :) Obejrzałam sobie tę pasmanterię - śliczne włóczki tam mają :)
    Miłego dnia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna czapka:) Tylko nie mój kolorek:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, kolorek w pewnym wieku jedynie słuszny :-)

      Usuń
  3. Bardzo fajna czapka i cudny kolor! Strasznie podoba mi się wzór Hani.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna czapka! Podobają mi się warkoczowe wzory, ale sama nie mam jeszcze takiej pięknej czapy. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor!!! Piękne zdjęcia! Całość super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz bardziej podoba mi się ten wzór.
    Świetne wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna czapka. Podoba mi się jej intensywny, ożywczy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super czapka, kolorek boski, i te warkocze na początku tak się fajnie schodzą i rozchodzą :)

    OdpowiedzUsuń