czwartek, 15 grudnia 2011

Raport

Ponieważ uczestniczę w kilku zabawach blogowych, napiszę parę słów o moich w nich postępach.
1. RR ogrodowe - miałam przyjemność wyszywać teraz siódmy obrazek na kanwie Lucyny.


Panna na tym obrazku wygląda tak, jakby miała na nosie okulary przeciwsłoneczne. No cóż, french knoty nie są moją mocną stroną.
Kanwa dzisiaj pofrunęła dalej.

2. RR kawowe - mam kanwę Maczki 87, ale haftowanie kawy zostawiam sobie na międzyświąteczny tydzień.

3. SAL świąteczny 2011 - tutaj niestety porażka na całej linii, po na razie mam tylko tyle haftu co poniżej, i raczej nie zdążę wyszyć tego obrazka do tegorocznych świąt, nie mówiąc już o jego zagospodarowaniu. Wstyd mi.



W międzyczasie Młodsza zażyczyła sobie kompletu - czapki i szalika. Powstała taka oto poppy.




Tu w parze z szalikiem najprostszym (ściągacz 1/1) i na modelce :-)

Dane:
włóczka YarnArt Color Garden (20)
druty KP 5.0, 4.5
zużycie - niewiele ponad 1 motek na komplet

Poza tym zapisałam się na nowy KOCI SAL., chociaż obiecałam sobie, że na razie kończę z blogowymi zabawami .

5 komentarzy:

  1. No w końcu jakieś wieści z pola boju. :)
    Rozwala mnie to spojrzenie dziecięcia z cudnym kompleciku na sobie. Patrząc po krzyżykach, lecisz 'biblijnie', na czasie. Ciekawa jestem końcowego wrażenia. Każda praca w innym jednak rodzaju jest, to i efekt inny będzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super komplecik:-) Hafty wychodzą Ci ślicznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :-)
    JotHa, no lecę bibijnie, lecę ;-) dzisiaj mam drugie tyle już .

    Może jednak się uda chociaż wyhafcić do ustalonego terminu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu! Prowadzisz cudowny, ciepły blog. Prace są wspaniałe (szczególnie urzekają mnie koty - te żywe i te, które Ty i Twoje Zdolniachy powyczarowywałyscie na płótnie).

    Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Yenna, dziękuję za miłe słowa :-)
    Zaglądaj - zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń