czwartek, 21 kwietnia 2011

Idą święta

i chociaż obiecałam sobie, że żadnych ozdób w tym roku, to popełniłam



 Instrukcję co i jak znalazłam na blogu Jolcine pasje. Dziękuję :-)
I popełniłam jeszcze 3 jaja (4 leży i czeka - w ogóle to jaja leżały i czekały od zeszłego roku żeby je zagospodarować, miały być karczochowe, ale o ile bombki mi się podobają, to jaja nie bałdzo ;-)) - trochę muliny, klej wicol i są



Więcej ozdób nie będzie, bo mam poważne obawy, że i te będą fruwać o całym mieszkaniu. A oto przyczyna moich obaw

Poza tym razem z Córką uszyłyśmy kosmetyczkę. Inspiracja z jakiejś książki ;-)




Wszystkim odwiedzającym bloga pragnę złożyć życzenia zdrowych i spokojnych Świąt.

3 komentarze:

  1. Te kury sa boskie :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurki i jajeczka wyszły super :).

    A kosmetyczka bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle z opóźnieniem, ale dziękuję za miłe komentarze

    OdpowiedzUsuń