niedziela, 20 sierpnia 2017

Drutozlot 2017 - -3 edycja.

Długo mnie tu nie było, i nawet nie mam wytłumaczenia na tę ciszę blogową.
Ale dzisiaj nie o tym chciałam pisać, a o Drutozlocie (klik) 
Spotkanie odbędzie się w Toruniu, 9 września 2017 r. , w godzinach 9-20.
W tym roku, po raz już trzeci, spotykają się dziewiarki z Polski, a nawet ze świata, żeby wspólnie dziergać, gadać, dzielić się swoimi spostrzeżeniami o dzierganiu, gadać, miziać włóczki cud urody, gadać, dziergać, dziergać, gadać ... :-)
W tym roku i ja po raz trzeci będę uczestniczyć w tym święcie osób drutującyh :-)
Ale tym razem też jako... wystawca. Nie powiem, pietra mam nieziemskiego. Bo szyję jak szalona, a i tak mam wrażenie, że za mało naszyję, a zaraz potem przychodzi refleksja, że może jednak wrócę z towarem do domu... Jednak jak to mówią - kto nie ryzykuje ten nie pije szampana ;-)
Z czym pojawię się na spotkaniu? Nie, nie z włóczkami, ale z akcesoriami ułatwiającym przechowywanie robótek "w trakcie". Między innymi z takimi rzeczami:







To co, widzimy się na Drutozlocie ?

2 komentarze:

  1. Wow, thanks for it, hope someday I'll prank my mate! I hope he doesn't know….And that is his weak point!
    joker123

    OdpowiedzUsuń
  2. เว็บคาสิโนที่ดีที่สุดในตอนนี้ LSM99 เว็บที่ให้บริการคาสิโนในระบบออนไลน์ LSM9999 Agent lsm99 ที่ไม่มีการโกงอย่างแน่นอน

    OdpowiedzUsuń