piątek, 17 marca 2017

Tym razem dla dorosłych

Tak już mam, że szybciej mi się szyje, niż robi i przygotowuje do opublikowania bardziej sensowne *, niż te z telefonu ze zrąbanym aparatem, zdjęcia. Jakiś czas temu szyłam na zamówienie bluzę i sukienkę. Sukienka jest noszona (widziałam :-) ), mam nadzieję, że bluza też. Szyjąc bluzę pokusiłam się o listwę maskującą szew. Uważam jedna, że jeżeli szew jest wykonany estetycznie, to też nie wygląda źle. Sukienka zaopatrzona jest w kieszenie wpuszczane w szew. Dół wykończony renderką. Natomiast rękawy sukienki oraz rękawy i dół bluzy obrzuciłam najpierw overlockiem, a później przeszyłam podłożenie używając ściegu ozdobnego w mojej maszynie.







Wcześniej od powyższych projektów powstała sukienka z granatowej dresówki. Niestety, innym zdjęciem nie dysponuję, ale zaręczam, że M. w tej sukience wygląda bardzo ładnie :-)




*bardziej sensowne nie znaczy idealne, nie oszukujmy się, mistrzem fotografii to ja nie jestem

6 komentarzy:

  1. I fajne wszystkie rzeczy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, mi, że się podobają :-) Pozdrawiam również :-)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pg Slot รวม ตลาดเกมออนไลน์ในขณะนี้นั้นเติบโตขึ้นอย่างเร็วจนกระทั่งไม่ได้นึกฝัน pg slot มีผู้เล่นมากมายก่ายกองสนใจกับเกมสล็อตออนไลน์ด้วยเหตุว่าสามารถสร้างผลกำไรอย่างมากมาย

    OdpowiedzUsuń